Leadinfo

Herken zakelijke bezoekers

LeadInfo is dé leadgeneratie software die de bedrijven herkent die op uw website komen en geeft ze weer via een overzichtelijk dashboard zodat u direct contact op kan nemen met de meest waardevolle bezoekers van uw website. Niet meer wachten op inkomende belletjes of mailtjes, maar direct met geïnteresseerde leads aan de slag!

Hoe werkt LeadInfo?

LeadInfo maakt gebruik van een uitgebreide en uniek samengestelde database. Daarin worden IP adressen gekoppeld waardoor deze omgezet kunnen worden in nuttige informatie betreffende de bezoekende organisatie. Denk hierbij aan NAW gegevens maar ook LinkedIn profielen en email adressen van medewerkers.

Om gebruik te kunnen maken van LeadInfo moet de software gekoppeld worden aan je website. Dit kan op twee manieren, je kan een stukje code toevoegen waardoor de koppeling tussen de software en je website gemaakt wordt. Wanneer het platform waarin je website gebouwd is het toelaat kan je ook een plug-in installeren. Beide opties zorgen uiteindelijk voor dezelfde werking.  

Voorbeeld van het LeadInfo dashboard

Overzichtelijk

Zoals aangegeven zijn er verschillende soorten informatie zichtbaar wanneer een bedrijf je website bezoekt. Alle informatie is zichtbaar in een overzichtelijk dashboard.

In je inbox zie je activiteiten van de bezoekers. Aan de linkerzijde van je scherm zie je afgelopen periode onderverdeeld in dagen, weken, maanden, jaren en landen. Uiteraard is het mogelijk om zelf een aangepaste datumreeks in te stellen. Om acties te kunnen koppelen aan een lead is het mogelijk om labels aan te maken. Hierdoor kan je bijvoorbeeld een verantwoordelijke koppelen aan een lead of de uit te voeren actie benoemen. 

Rechts van de ze kolom zie je het overzicht met de betreffende bedrijven die je website bezocht hebben binnen de geselecteerde periode. Je ziet hier (indien mogelijk) het logo van het bedrijf, tijd van bezoek en het aantal pagina’s wat bezocht is. Wanneer je vervolgens labels hangt aan deze bezoeker worden deze ook hier getoond. 

De overige 50% van je scherm is gereserveerd voor specifieke informatie van het bezoekende bedrijf. Hier vindt je allereerst een korte omschrijving van de bedrijfsvoering en de NAW gegevens. Vervolgens worden de juridische en financiële statussen weergegeven, uiteraard ook weer wanneer dit voorhanden is. Je kan daaronder ook zelf opmerkingen toevoegen wanneer dit wenselijk is.

Als laatste worden de paginaweergaven uitgelicht. Hier zie je precies welke pagina’s door de bezoeker  bezocht zijn en wat de bezoekduur van deze pagina was.

Opvolging

Eerder spraken we al over het toevoegen van labels aan bedrijven die je website bezocht hebben. Deze kan je dus eenvoudig koppelen aan een bepaald soort opvolging of kenmerk. Denk hierbij aan hot leads en verantwoordelijke aanstellen maar ook markeren als concurrenten, klanten of (toekomstige) leveranciers.

Hiervoor kan gekozen worden vanuit LeadInfo te werken maar je kan ook een export maken en deze naar een ander omgeving brengen. Het is daarnaast ook mogelijk om de opvolging te koppelen naar andere interne communicatie programma’s zoals Slack. 

Je nieuwe collega

Je kan LeadInfo beschouwen als een teamlid van je Sales afdeling. In plaats van koud leads te zoeken of op te volgen verzameld LeadInfo ze gestructureerd voor je op één overzichtelijke plek. Vervolgens is het zaak aan de andere collega’s om deze leads een vervolg te geven. Het is zonde om deze warmere leads te negeren en onnodig veel tijd te stoppen in het zelf opsporen van potentiële leads. 

Interesse?

Heeft deze pagina je interesse gewekt en ben je benieuwd hoe LeadInfo jouw bedrijf kan helpen bij het genereren van nieuwe leads? Neem dan even contact met ons op. Wij leggen je graag verder uit hoe het werkt, hoe het positief bij kan dragen aan je organisatie en wat te doen om er zelf gebruik van te maken.

Je kunt ons telefonisch bereiken via 040 304 67 55 (geopend van maandag tot en met vrijdag van 8:30 tot 17:30) of laat een berichtje achter via het onderstaande contactformulier.

Contactformulier