De leukste plaswekker op de markt
Het aanbod op het gebied van oplossingen tegen het bedplassen is klein en de oplossingen die er zijn, zijn medisch ingesteld of saai. De Dryly® plaswekker is zo ontwikkeld dat het zowel effectief is, als leuk in het gebruik.
Branding
Bij een positief merk hoort een vrolijk en kleurrijk logo. Het logo van Dryly® heeft een vriendelijk, rond lettertype en is opgebouwd uit verschillende kleuren. Dit versterkt het positieve karakter van het merk.
De kleuren komen uiteraard terug in de huisstijl, verpakkingen en andere visuals.
SEA - Adverteren op Google
Cijfers en statistieken
Een vergelijking tussen Q4 2020 vs. Q4 2023.
Klikken
0%
CPC
0%
Verkopen
0%
Omzet
0%
ROAS
0%
Winst
0%
Fotografie
In samenwerking met Newup.design is er een fotografie sessie georganiseerd. Het resultaat: een kleurrijke beeldtaal waarin kinderen zelfvertrouwen en plezier uitstralen.
Webshop
E-Expansion heeft de website van Dryly® in WooCommerce en houdt zich bezig met conversie optimalisatie en de marketing-/mediastrategie.
Mobielvriendelijk
Uiteraard is er een mobiel vriendelijke website ontwikkeld. De teksten zijn op kleinere schermen goed leesbaar en de webshop is overzichtelijk.
Social media onderhoud
Social media vraagt om een consistente stijl van berichten. E-expansion zorgt voor wekelijks posts op de social media tijdlijn van Dryly®. Op deze manier ontstaat krijgt de consument een professionele indruk van het merk.